Kajsa M Johansson

Det är ingen idé att gräva ned sig, det är så jobbigt att gräva upp sig igen

Publicerad 2013-08-26 22:47:58 i Allmänt,

Tja! Vad händer? Bloggning två dagar i rad. Vilken grej hörreni! Idag gick jag och love upp rätt tidigt och så käka vi frulle ute i solen. På dagen var vi och Melinda uppe i skäris ett litet tag innan vi åt lunch på IKEA (köttbullar såklart) och sen så skjutsade vi Wigley till Axa och vi åkte hem och sov någon timme. Sen tränade jag bara, step och styrka:-). Och ja, sen har det inte hänt mycket mer idag. Jo, jag köpte nya skor vilket jag kände att jag verkligen behövde nu inför hösten. Dom är skitsnygga och jag köpte dom på Scorett. Juste, kan berätta att jag var på bio igår och såg The Heat med ett gäng tjejer och den var såååå kul. Men annars börjar jag trötta på att inte ha något att göra. Vill jobba. Men har ett pass på lördag iallafall och det är absolut bättre än ingenting! Imorgon ska jag fixa en grej och sedan tänkte jag köra StretchStyrka innan lunch. Sen har jag inte mycket mer planerat. Kanske ett pass på kvällen också, bara för att jag kan. Så är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela