Kajsa M Johansson

Blåbär

Publicerad 2013-08-20 16:25:43 i Allmänt,

Hello gosfisar. Igår började mitt arbetslösa liv. Rätt skönt. Men ändå jobbigt och svårt. Jag är ju en person dom alltid vill göra något, planera mina dagar osv. Det enda jag planerar nu är typ när jag ska träna haha! Men men, har sökt en himlans massa jobb och fler lär det bli. Jag har bestämt mig för att hitta minst ett jobb rätt så omgående, och då vet jag att det kommer bli så. Har såklart fortfarande kvar ICA men där har jag ingen aning om hur mycket det blir. Aja nog om det, uppdaterar väl er om allt som händer på den fronten ändå haha. Jobbade som sagt torsdag-söndag och på lördagen var vi hemma hos Anton och senare på kvällen ute i stan. Slutade rätt tidigt pga. att jag var trött efter att börjat min lördag 05.30 typ, jobb på söndagen och en stackars grabb som druckit liiiite för mycket haha. Men men, hade jättetrevligt så länge det varade. I måndags gjorde jag och Wigley inte ett smack. Mysde hela långa dagen. Softade som de arbetslösa vi är. Nu är han dock inte det längre haha så blir ensam på den. Men men! På kvällen tränade jag step och styrka och sen käkade vi sallad och kollade lite film. Idag har jag sökt jobb och fixat lite med mitt CV sen var vi på stan och åt Samu❤ godaste!!!!! Nu ska jag vila lite innan det är dax för träning. Puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela