Kajsa M Johansson

Valens valborgen

Publicerad 2013-04-30 15:48:08 i

Hej hej på er. Hoppas ni har haft en bra dag och att alla studenter har en rolig mösspåtagning. Jag är hemma och ska plugga lite nu, har rätt så mycket saker att göra. Har pluggat, vart i skolan och satt på mig mössan, tog Ida under armen och så åkte vi och handlade och nu är jag hemma och har ätit nudlar och köttbullar. Fett äckligt men har bara ätit en banan tidigare idag. Men så blir det ibland! Ikväll ska jag vara med mina fina, underbara kompisar och så kanske vi drar vidare ut senare. Annars tar vi det lugnt. Eller lugnt... Har hört talas om en del tequila som vanligt i Toves sällskap. Synd att min boyfriend inte ska vara med... Men jag är lite dålig på att planera och då slutar det så. Nej men nu ska jag gå och studera som den student jag är. Om 18 dagar åker jag och Raz till Turkiet och om 36 dagar behöver jag aldrig mera se Rönninge Gymnasium. Fett

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela