Kajsa M Johansson

Tutti Frutti

Publicerad 2013-04-16 21:23:30 i

Åååååå alltså varför har jag så svårt att hålla mig borta från godis. Godis, godis älskade godis. Är så svag för just godis, kommer säkert alltid vara. Tycker om det så himla mycket även om jag idag stod framför halva Rönninge och pratade om hur dåligt det är. Haha. Men vet ni att redovisningen gick sååå bra. Det var kaos med internet och inget fungerade som det skulle. Men we made it! Och det blev bra. Efter det så åkte jag upp till huvudstaden med min bästa tjej. Fick med mig ett par saker hem. En tröja, två "BHar" som jag kan ha nu när jag inte får ha bygel men som ändå är lite fina, tofsar och två armband. Plus att jag beställde lite från Nelly igår. Haha, oops. Skulle inte shoppa förens efter körkortet (om jag grejar't) som belöning med ett par jeans och skor. Men men, man måste få unna sig lite livsglädje såhär strax innan lön! Resten av pengarna ska gå till... Alkohol typ. Haha nej men imorgon är det dags för skiva och nästa tisdag så kör vi igen. Men det ska bli kul som tusan!!! Sen jag kom hem har jag bara kört massa bil och verkligen inte gjort läxan tills imorgon. Whatever! Lite soft måste man få ta det. Nu ska jag chilla. Imorgon väntar körlektion, till skolan en snabbis och vin. Whopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela