Kajsa M Johansson

Sunnishine

Publicerad 2013-04-23 11:43:52 i

Haha! Vaknade till värsta tunga, grå moln och nu är det riktig blått på himlen. Skönt. Idag är jag ledig så startade upp med en äkta fitnessmoothie med banan bär kvarg lite fil och (hör o häpna) prottepulver. Alltså jag dog vad god den var, perfekta frukosten haha. Trodde jag var för unhealthy för det. Har aldrig tid att göra en bra frukost när jag ställer klockan så passar på under lediga dagar. Just nu håller jag på med lite plugg, tänkte skicka in religionen nu för den är så förbenat svår och jag fattar ingenting. Så tänkte, skickar jag in den nu, som den är så har jag i alla fall gjort den! Sen ska jag väl bara plugga ännu mer, fixa lite inför ikväll och så ska tjejerna komma och käka middag här innan vi drar upp mot stan:-) nu måste jag fortsätta. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela