Kajsa M Johansson

Onsdag

Publicerad 2013-04-24 22:50:39 i

Skivan igår var faktiskt rolig och jag hade så kul! Dansade och träffade massor av vänner. Fick skjuts av Fias pappa hem så landade i sängen runt tre. Imorse började vi vid halv ett så det var ju ingen hets upp direkt. Var i alla fall i skolan ett tag och hade religion och klassen snackade bort provet vi ska ha. Sen åkte jag ner på stan och käkade middag med Tove och Ebba. Mina angels! Sen jag kom hem till pappa har jag bara inte gjort ett piss. Haha grymt. Ska väl gå och lägga mig nu och läsa den där satans boken från psykologin. Imorgon ska jag hämta mitt körkort innan jag åker vidare till skolan och har heldag. Efter det tar jag HELG och åker till Skärholmen med Raz. Lön imorgon ju! Haha är pank pank pank just nu, så det sitter ju fint. Men ska inte köpa allt för mycket onödigt, men har ett par saker som behövs på listan:-). I helgen ska jag bara chilla out, jobba och hänga. Ska försöka mig på springrundan nu. Känns faktiskt helt okej i båda brösten. Men vi får se. Nästa vecka väntar el gym hur som. Puss va

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela