Kajsa M Johansson

Kör på bara

Publicerad 2013-04-07 22:42:50 i

Ja det gör jag! Två inlägg dagarna efter varandra, kors i taket. Men ska kanske bli lite bättre på att blogga:-) det är roligt. Älskar att dela med mig av vad jag gör. Inte för någon slags bekräftelse eller så, mer för att jag älskar att läsa andra bekantas (och några välkändas) bloggar och bara få veta vad som händer och vad de tänker på liksom. Men jaja. Idag vaknade jag tidigt och bara strutta runt här hemma helt ensam. Beställde studentklänningen som inte ville igår! Och åt frukost också. Just nu har jag en period då jag bara äter lättkvarg och kiwibitar (ibland hallon och blåbär) samt en surdegssmörgås med kaviar eller leverpastej till frukost. Snart går nog den perioden över haha, tjatar ALLTID ut mina frukostar!!! Aja resten av dagen har spenderats på gymmet vilket var sååå härligt. Inte många endorfiner som utsöndrades av att gå på band/crosstrainer och lyssna på Michaela och Dashas blogpod dock, men det är väl bra att ta det liiite lugnt när man är nyopererad antar jag. Sen blev det tuuunga ben för hela slanten, och mage. Lite lunch på det med mitt favvopar och sen har jag kört bil och handlat. Blev ÖVERlycklig när jag gick in på Facebook nu på kvällen och såg att dagens enda lektion imorgon är inställd. LIVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela