Kajsa M Johansson

Konsten att övertyga andra och få som du vill

Publicerad 2013-04-22 16:33:04 i Allmänt,

Överskriften är namnet på världens sämsta bok som jag försöker läsa i psykologin men den är så tråkig så jag tuppar av. Ska väl plugga något annat istället, vore väl dumt att kolavippa liksom.  Nä, men idag har jag vart i skolan ett tag. Hade filosofi och efter det så gjorde vi som faktiskt var på lektionen idag "klassens" inför skivan. Sen satt vi kvar ett litet tag till och gjorde färdigt vårt projektarbete. Synd att vår skola är så fattig att vi inte kunde skriva ut och lämna in bara men, ja ja. That's life! Nu är skiten färdig i alla fall. Imorgon ska jag på skiva med tjejerna och då ska jag slå på stort och ha klänning med converse. Det var länge sedan ni såg något så vårigt va? Aa! Nä, men nu har jag faktiskt lite att göra så jag har inte tid med det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela