Kajsa M Johansson

Kelian

Publicerad 2013-04-21 14:03:32 i Allmänt,

Hej alla glada! Vill verkligen inte att denna dag ska heta "söndag". Jag vill inte plugga och göra massa tråkigt. Så hade inte tänkt det heller. Nä, men ska försöka om ett tag med världens svåraste religionsuppgift som jag inte alls tycker om. Just nu är jag i hölö och lagar lite mat till mig som jag tänkte avnjuta på altanen. 🌸 Ikväll ska jag åka på bio med mina favorittjejer på denna jord och vi ska se Studentfesten. Den verkar faktiskt rolig och sååå passande så vi kör!  Annars så är allt bara bra förutom pluggångest. Har fått låna pappas tjejs bil hela nästa vecka också för att de är utomlands (åh), så underbart. Kan även säga att det är favvobilen, älskar den. Liten och snabb. Som jag då. Hehe. Kommer strax ett 10-saker-inlägg. Love
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela