Kajsa M Johansson

Ibland gör hjärtat ont

Publicerad 2013-04-28 15:44:14 i

Hej alla goa. Hoppas ni mår bra idag. Jag håller på att läsa sönder mig själv och funderar på hur jag ska hinna plugga till mig ett VG på Naturprovet samt läsa ut en självhjälpsbok på 237 sidor den kommande veckan. Det kan bli knivigt. Men som jag alltid säger, det löser sig. Och jag har aldrig haft fel. Sov hos Rasmus igår efter jobbet och är nu hemma och har ätit massa fetaost med vitlökssmak och lösgodis. Är det söndag så är det! Om en timme ska jag ut med Tove. Skönt att få lite solenergi och frisk luft. Måste bara skryta också och berätta att jag tankade heeelt själv idag! Är så nöjd så. Annars har jag bara spenderat helgen med dem jag gillar allra mest. Imorgon väntar en ny vecka som sagt och den känns skön förutom alla prov och grejer. Skulle lämna in vårt PA också men det är vi färdiga med! Så ett problem mindre i alla fall. Imorgon ska jag försöka mig på ett boxpass o på tisdag väntar mösspåtagning samt välkomna våren med mina älsklingar i livet. På onsdag ligger vi lite halvsega i soffan. Inte så dumt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela