Kajsa M Johansson

Happ lista då

Publicerad 2013-04-11 21:35:34 i

Du heter: Kajsa Maria Johansson

Smeknamn: Kajsis och Kajs haha

Låt som när du är ledsen sörjer till? Tycker det bara är att "dra" ned sig själv. Lyssnade på house till och med när mina föräldrar skiljdes (vilket är något av det värre jag vart med om).

Beroende av? Att skratta och känna mig fin

Vad behöver du mest just nu? Att få uppskattning kanske... Annars tid. Massvis av tid!

Vad tror folk om dig? Att jag är jätteframåt kanske

Stämmer det? Ja, typ. Men betyder att jag kanske är lite bitchig och elakibland, ja vet inte!

Vad får du oftast komplimanger för? Brukar inte få så mkt komplimanger... Mina vänner och bekanta säger att jag har fin kropp ibland (haha ni ba nooo way! Men älskar dom).

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag är längre än min mamma typ haha

Hur imponerar man på dig? Få mig att skratta, var lite mystisk

Brukar du skratta för dig själv? Aa

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ja:*

Var bor du? I Hölö och Södertälje

Trivs du där? Ja. Men jag har min dröm om Stockholms innerstad kvar

Äger du några converse? Ja

Sprit, cider, vin eller öl? Vin

Vad har du för mobil? iPhone 5, hightec

Nästa mål i ditt liv? Ta körkort.. Men e ju half way there så kanske ta studenten med goooa betyg

Hur svarar du i mobilen? Haallååå eller A hej det är Kajsa

Vem ringde du senast? Sarah

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Frågade hur det gick idag

Antal timmar sömn inatt? 8 typ

Sov du ensam? Ja

Brukar du komma i tid? Ja, när jag ska möta vänner är det dock lite tjorvigt

När mår du bra? När solen skiner, när jag skrattar, när jag uppnår ett mål och när jag tränar... När jag dricker vin med personer jag tycker om

När blev du fotad senast? Idag, blev fett söt (mordisk blick).

Hur känner du dig nu? Vet inte, uppskattar typ livet men lite splittrad

Vanligaste färg på dina kläder? Blå

Vad tycker du om fötter? Inget

Vad saknar du? Ettan på gymnasiet ägde

Favorit dryck på morgonen? Dricker inte på morgon så ofta

När brukar du oftast gå och lägga dig? Elva - tolv. Tio ibland

Är du blyg? Nej verkligen inte

Sysslar du med någon idrott? Nä

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, inte än

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Pilla på min snopp kanske?

Är du nöjd med ditt liv? Ja

Vad är det värsta du vet? Kyla, oärlighet

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? MYCKET:/

Vad längtar du till? Tills jag får träna, Side och studenten

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag väljer verkligen mina vänner med omsorg. För deras och min skull

Om fem månader? Kanske jag är i ett annat land:-)

Om ett år? Hoppas jag att jag är i ett annat land. Sökt till universitet igen också

Du samlar på? Inget

Vem ringer du när du är ledsen? Mamma eller Elvira kanske. Vi har vart vänner väldigt länge

Har du strumpor på dig nu? Ja

Är det okej att gråta? Ja

När grät du senast? Idag när jag lyssnade på Michaela kom det en tår

Bär du glasögon eller linser? Nej

Har du piercing? Ja

Vill du gifta dig? Kanske

Vill du ha barn? Ja

Är du bra på att laga mat? Nej inte precis

Är du flygrädd? Nej

Hur vig är du? Inte vig

Vilken är din favoritglass? Piggelin

Tror du på ett liv efter döden? Ja

Bor dina föräldrar tillsammans? Nej

Vilken ögonfärg har du: Grönblå..?

Hur ofta tränar/motionerar du: 5 gånger i veckan minst

Vad är det viktigaste i livet? Att vara lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela