Kajsa M Johansson

Glömde er

Publicerad 2013-04-06 22:08:11 i

Sorry stalkers. Men har vart så otroligt upptagen med mitt fancy life. Har smidigt framtidsplaner antagligen, köpt lite nytt, vart jävligt deppig och pluggat körkort. Så har jag vart ute och ätit. Idag gjorde jag högskoleprovet. Väldigt energikrävande grej, men nu har jag testat på det i alla fall. Antar att jag hamnar strax under 1 (hoppas), och det är väl normalt för första gången. Men det var väldigt svårt, det ska jag säga! Sen åt jag och Lovisa pasta på Ceasar's innan vi bara åkte hem. Är totalt mosig i hjärnan av all matte. Har hittat studentklänning ikväll, synd att hemsidan är knäpp så att jag inte kan beställa. Får försöka imorgon! Annars är jag nere i depression som sagt. Det kan även bero pmsjävel och oträning. Imorgon är det jag som går till World Class Södertälje och låser upp mitt gymkort. Exakt 13 dagar klarade jag mig utan mitt andra hem. Tyvärr blir det inte mer vila än såhär, kroppen. I cant do promenader. Måste. Ha. Mer. Nej, men jag får fortfarande inte hoppa och springa. Vill verkligen, verkligen ut och springa... Men det får bli i slutet av denna månad. Förhoppningsvis kan jag då åka ut själv med mitt nya körkort. FÖRHOPPNINGSVIS, menar jag då. Aja, fuck my life. Imorgon blir jag jävligt glad igen. Träning
Juste jag och Rasmus var på en skitbra film i torsdags. G.I Joe hette den. SE!!! Alla som älskar fight liks mycket som mig måste se den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela