Kajsa M Johansson

Don't walk, dance!

Publicerad 2013-04-15 17:25:08 i

Hej på er. Har ju bara jobbat i helgen som jag sa så det tänkte jag att det är nog inte så kul att läsa om haha. Annars har jag bara kört bil, idag har vi pluggat lite eftersom vi ska redovisa vårt projektarbete imorgon och hängt med fina kompisar. Fredagen efter skolan gick jag till Melinda och var med henne och Fellan ett tag innan det droppa in lite fler och vi drack vin och annat gott. Var så trött så jag somna pang bums när jag kom hem vid halv två - två eller vad det var. Sen jobbade jag hela lördagseftermiddagen, hängde med mina bästa Tove och hade mys på kvällen och sedan jobbade jag hela söndagen innan jag åkte hem och åt mat, duschade och sov. Idag vart vi lediga eftersom vår lärare är sjuk. Så jag har kört massa bil och vi pluggade lite som sagt. Snart väntar mat och sen kommer ma boyfriend:-) ska försöka fixa lite pluggrejer innan han är här också. Puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela