Kajsa M Johansson

Big Apple (skulle upp för ett par timmar sedan)

Publicerad 2013-04-11 20:46:39 i

Menar inte NYC nu. Önskar att jag menade det, typ ba "åh har bokat resa med mina bästa kompisar för vårshopping i New York". Men det jag egentligen menade var att jag nyss åt ett äpple lika stort som mitt huvud typ. Very nice, very nice. Kom hem från skolan nyss där jag inte gjort ett smack, missade allt för att jag kom vid 13.30 ändå haha. Men de goda nyheterna är att jag var på trafikverket och gjorde mitt förarprov på förmiddagen. Fick 59! 59 jävla poäng. Helt sinnes, men det kändes verkligen hur bra som helst och jag kände mig sååå säker på allt. Är grymt nöjd med mig själv. Nu ska jag plugga (så jävla tråkigt) och så, sen kommer nog mah boyfriend som kom hem från Barca inatt. Mysigt<3 igår förresten så tog jag bort tejpen över mina ärr/sår för att jag skulle duscha och tvätta de lite grann, och det såg jättefint ut! Lite defekta pattar men vafan, skön storlek. Klart slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela