Kajsa M Johansson

Be free

Publicerad 2013-04-09 21:31:36 i

Hej! Sitter och segar i soffan. Så himla skönt att inte ha så mycket plugg, har annat viktigt men känner ändå att jag kan ta det lugnt. Idag har vi vart i skolan ett tag bara för att kika så allt ser bra ut inför vår muntliga redovisning som är nästa tisdag, av projektarbetet alltså. Sen satt jag på körskolan ett tag innan det var dags att köra lite, vilket gick bra tycker jag. Sen körde jag mera bil, hämtade min studentklänning (vilken förövrigt är perfekt), handlade lite och körde lite mer bil. Imorgon är det full rulle, börjar sent så ska ner till körskolan innan, mot skolan och sedan vill jag verkligen träna så det måste hinnas med. Kul va

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela