Kajsa M Johansson

Aj min arm

Publicerad 2013-04-09 00:08:30 i

Mitt högra armveck är helt koko, förstår inte vad det vill mig:-). Ont gör det hur som helst dårå.
Är inte ens säker på om ni vill höra på vad jag har gjort under denna dag, haha jättetråkigt. Men ok. Jag sov rätt länge och åt standardfrukost, vid tio gick jag ner till körskolan, satt till ett, gick hem och åt lunch, jobbade projekt med Sarah till halv fem, gick ner till körskolan igen och satt till halv sju OCH JAG KLARADE REPETITIONEN 3 GÅNGER SAMT SLUTTESTET PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET!!!!!!!!!!! Alltså jag vill skryta så hååårt, är fan bäst. Nu blir det råplugg så allt sitter bara. Snart dax. Amaaazing! Sen åt jag mat och vid åtta gick jag 7 km PW med Malin. Det är helt okej att gå, med bra sällskap. Men vill verkligen springa och stepa nu... Men nu är det som det är och jag missar min älskade morgonstep nu ett par mornar till och inte nog med det. Missar WC frukosten just denna fredagen!! Så himla typiskt. Det är verkligen min favoritkombo ju. Step och lyxfrukost. Men men, thats life. Hoppas på fler tillfällen såklart. Ja, så är det. Allt i mitt huvud är träning, körkort och plugg. I helgen är jag tillbaka på jobbet också. Lördag, söndag. Livet
Fast det gör inget, ska ösa loss på härliga studentskivor veckorna efter det här. Det är jag så värd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela