Kajsa M Johansson

A moment, a love

Publicerad 2013-04-01 22:31:34 i

Hej! Hoppas allt är bra med er idag. Med mig är det fint, ska dock bli skönt att få komma till sjukhuset på onsdag och få det bekräftat. Idag har jag sovit riktigt, riktigt länge. Gick upp och bara softade. Sen kom Olle pappa och Anna, det lagades massa mat och jag hoppade in i duschen en snabbis. Sen kom pappas kompis och farmor och farfar och åt påskmat. Vi har haft en lite annorlunda påsk i år, SM finaler och flytt. Så idag blev det lite tid över för mat! Fick lite påskpresenter i form av pengar, inget fel på det, inte:-). Sen kom Tove och plockade upp mig och vi drog en härlig trosapromenix med glass och värmande sol. Sen övade vi backning och drog till Sophia för att fira vår tjej som blev 19 idag. Hade en underbar kväll med mina vänner i alla fall! Är så lyckligt lottad som har dem<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela