Kajsa M Johansson

10 saker ni kanske inte visste om mig

Publicerad 2013-04-21 14:32:22 i Allmänt,

1. Jag tycker inte att "The Notebook" är något speciellt 
 
2. Jag klarar inte av att följa serier, den enda jag sett helt klart på är OC 
 
3. Jag älskar korv! 
 
4. Har fått en grej för Polly. Tycker det är så fantastiskt gott 
 
5. På senare tid har jag börja förstå vilka personer som jag har valt att ha i mitt liv som faktiskt ger mig mer negativ än positiv energi. Det är synd eftersom jag tycker om dem mycket ändå
 
6. Jag tycker om att lyssna på Michaela och Dashas blogpod även om jag inte är så "kärlekig" av mig 
 
7. Jag tror ibland att folk tycker jag är konstig för att jag är så nöjd med mig själv och livet 
 
8. Ärlighet är nummer ett
 
9. Jag lider av den värsta sorterns beslutsångest. Inför ALLT
 
10. Jag har börjat tycka om att jogga/springa, fast bara utomhus, och har saknat det när det vart vinter och nu under tiden jag inte har fått hoppa och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela