Kajsa M Johansson

Väldigt väldigt nära

Publicerad 2012-09-30 14:35:50 i

Nu är min stora dag snart kommen. Bryr mig egentligen inte så mycket om födelsedagspresenter, att få gå ut eller allt det där andra. Även om allt det där ska bli så JÄVLA kul så är det friheten som ska bli det härligaste. Ser fram emot att ta körkort också(en del av friheten såklart), tycker det är otroligt roligt att köra bil och hoppas att det bara ska gå bättre och bättre varje gång nu! Och det märker jag av redan, så det här ska nog bli bra. En annan otroligt bra sak är att kunna sjukanmäla sig själv haha.
Aja jag kom precis hem från WC där jag körde aerobic och lite styrka med Anahi, fan va det var kul idag! Börjar dock bli sjuk igen tror jag:-( uscha. Idag måste jag plugga extremmycket, har ett stort prov på torsdag och en liten grej i naturen som ska vara halvklar imorgon. Hoppas Rasmus kommer ikväll efter sin match också, har inte träffat han på en vecka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela