Kajsa M Johansson

My milkshake bring all the boys to the yard

Publicerad 2012-09-20 18:02:37 i

Rubriken är dagens signatur låt, bra va? Så skönt att äntligen ha helg och inte avsluta den förens på tisdag morgon. Lovely! Igår körde jag bästa stepen och somna sen mycket gott i sängen min. Idag har vi bara haft rättskunskap och psykologi, faktum är att denna dag går rätt fort. Speciellt med lite godis mmmh! Åkte hem, hoppade i mjukiskläderna och slängde mig i soffan. Nu kommer snart mamma hem, då ska vi åka till Tveta för lite löp och efter det blir det tacomiddag. Godaste som finns! Imorgon ska det pluggas med min rättskunskapskamrat Emma på biblioteket och sen boxning innan jag ska spendera fredagskvällen med min bästis Mellan! Bra shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela