Kajsa M Johansson

Make my day

Publicerad 2012-09-02 13:30:33 i

Körde ett fantastiskt spinningpass i fredags, träning ger lycka till själen. Dessvärre börjar jag bli sjuk nu, men jag ska köra ända in i det sista! Efter inventeringen bjöds det på festligheter med mina kollegor, haha åh vad roligt det var! Lite mycket av det goda, precis som det ska vara. Vaknade igår, väldigt bakis och körde mat på Samuraj för att bota. Sen har vi bara myst och haft kräftis. Ja, jag orkar inte berätta så mycket. Idag somna jag om och om, till slut gick jag upp, åt frukost och sen kördes det aerobic. Mitt knä håller på och f*ittar sig, blir så TRÖTT. Kanske måste byta skor, ska testa. Nu ska jag fixa mig lite sen träffa Ebba! Så saknar jag Rasmus också... Han är på cup fast idag kommer han hem:-) de va min helg de, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela