Kajsa M Johansson

Jag skulle aldrig byta ut dig mot nån

Publicerad 2012-09-10 09:08:53 i

Länge sen jag var här! Idag har jag och Rasmus tre månader, fint va hihi. I helgen har jag vart i Karlstad och sett på TVpucken eftersom min lillebror spelade i Sörmland. Han va så jävla duktig, massa mål men dock fler utvisningar än någonsin haha. Men han presterade sjukt bra och jag är så stolt. Mellan matcherna hängde jag med Ellipelli och köpte även en kofta och ett par jeans. Kom hem i lördagskväll, sov hos Ida och igår åkte jag till pappa och mysde med Rasmus hela dagen. Vi åkte epa (börjar få in snitsen) lagade mat och aa sånt där hihi. Idag ska vi på Hamilton ! Längtar ... Först har jag Naturkunskap i tre timmar, sen ska jag äta lurre med tovis och gå till trafikskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela