Kajsa M Johansson

Ja jag veeeet

Publicerad 2012-09-25 18:59:28 i Allmänt,

Förlåt för mitt usla bloggande, men jag har faktiskt försökt! Sitter aldrig vid datorn som sagt, och min blogg.se-app vill inte som jag vill den mesta av tiden av mitt liv hehe.
I helgen hade jag i alla fall mys med mellan i AXA och vi kollade på när SSK kickade lite ass. På lördagen hängde jag lite med Hanna, det var länge sedan så de va supermys. På kvällen var jag i Pershagen och fick i mig ett par glas vin (sedan när blev jag full på två glas vin?) med min kära Sarah + lite andra vänner som senare gick ut haha... Fick rulla hemmåt vid tolv eftersom jag hade en alldeles för full boyfriend, härligt!
I söndags tog jag mig tid att städa ordentligt i rummet, resna ut alla sommarkläder + allt som inte var mitt ur garderoben och sådär. Jobbade sen 14-21 och sen så hämtade pappa och jag körde fin fint hem oss.
Var ju ledig i måndags så då sov jag länge, sprang en runda i Hölöskogarna och sen åkte jag och jobba i fem timmar ungefär. Skulle plugga men ja... Idag hade vi svenska och projekt i skolan och efter det jobbade jag igen, ytterligare 2 och en halv timme. Nu sitter jag här och ska försöka läsa på lite om muhammedfilmen som det är sånt snack om för att kunna diskutera den i tre timmar imorgon. Blä fy fräs vad jag inte gillar Samhällskursen längre, B gick bra men C. Häng mig! Idag var det en FET löning och så fyller mitt hjärtebarn Ebba äntligen 18 år, äntligen!!!!! Så stort fett grattis där va ♥ Så det betyder om att åtta dagar. Då är jag stor!
 
Bjuder på bilder ifrån insta
 
Mitt gosehjärta
 
I måndags, höstigt och mys
 
Heja
 
Lite facelook i lördags hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela