Kajsa M Johansson

I'm a sucker for...

Publicerad 2012-09-03 19:59:44 i

Godis! Alltså kan inte låta bli. Vilken dag i veckan det än är. Alla ni som röker eller liknande vet verkligen hur dödligt jobbigt det är att vara utan. Idag har jag varit nyttig och duktig och ätit små portioner och druckit massor med vatten hela dagen. Men när jag får tag på lite lösgodis så brister det... Haha. Och JUST bara lösgodis. Klarar det inte!!! Ska fortsätta som jag gjort idag, men det här med godiset.... Well, jag gör mitt bästa är allt jag kan säga!
Kom hem från ett pass xfit med Ida för ett tag sedan. Min födelsedag ser superplanerad ut och nu är det bara en månad kvar! Skolan flöt även den på, men jag sov på tok för lite inatt. Död tjej.. Nu ska jag duscha och läsa. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela