Kajsa M Johansson

Hatar dig Gunilla Persson, du är inte en Hollywood fru du är fattig!!!!

Publicerad 2012-09-18 21:21:44 i

Hej fans! Kollar på tv med mamsen. Idag hade vi svenska och boksamtal på något konstigt vi läst. Sen fixade jag Sarah och Ida lite med våran projektplan och sådär. När jag kom hem sov jag i två timmar, lagade mat åt lilla sjuka brorsan och sen kom Rasmus också. Vi mysde lite innan han gick och kollade hockey med sina friends och jag drog ut på en löprunda. HELVETE vad jobbigt det var men jag kötta hela vägen in i mål, känns riktigt bra nu men mördarbacken upp till bananhuset... Herre min gud! De kändes lite ens lite bra haha. Aja nu ska jag fortsätta kolla på fruarna och vänta på min man så vi kan sova:-) pussar
P.S ÄNTLIGEN ett nytt sexprogram. 2 oktober på TV3 yeeep

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela