Kajsa M Johansson

Godnatt readers

Publicerad 2012-09-06 22:45:54 i

Hej allihop! Nu har min sjukdom brutit ut på riktigt, men jag ligger här och lever i alla fall. Körde sjukt köttig step igår med Anahi, första gången jag var bra mör efteråt! Kan ju bero på att jag fick vila var tionde minut när halsen ömmade och huvudet snurra. Nej jag vet, inte träna när man är sjuk! Men i helgen nu ska jag inte röra mig en meter i träningsväg och se om jag kan köra igång nästa onsdag igen:-) tingsrätten igår var superintressant och jag tror vi kommer åka dit och kolla på något spännande mål igen. Idag var skolan som vanligt bara, flöt på som inget alls..bestämde mig för att ta tåget till Örebro imorgonbitti, ska kolla sista tre-fyra matcherna i TVpucken för vårt Södermanland. Kommer hem på lördag rätt sent, ska nog hänga med min bästis då och på söndag åker jag till Hölö. Ska gosa med Tovis och sen kommer min skatt Rasmus. Inte träffat han sen förra onsdagen... Alla ba åhnej, men han är min lilla särbo ju buhu. Ska vara hos pappa nästa vecka,saaweeeet
Aja där fick ni er en riktig bibel mothsfukhas

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela