Kajsa M Johansson

Channing Tatum, my sexy love

Publicerad 2012-09-16 12:29:42 i

Skrev nyss långt inlägg som in i helvete, så råkade jag ta bort det!!!!
Fredags- träffade min gos Ebba och boxades med Anahi, har fortfarande ont i kroppen från det haha.. Sen på kvällen var jag Stina och Elvira på Magic Mike! Fan det sexigaste jag sett tror jag...dog ju nästan för Channing. Åh bästa. SE DEN GIRLS!!!!
Lördags- Vaknade hos Elvis, åkte hem och dona lite, övningskörde med Papsen till jobbet och jobbade 14-21. Sen åkte jag och Rasmus till min morbrors 50års fest. Jag var skittrött men det var trevligt och vi kom väl hem nån gång efter tolv.
Idag har vi bara sovit och sovit, ätit frulle och nyss åkte han hem eftersom han hade match idag. Idag ska jag bara plugga sönder, städa och kanske ta mig en runda och rasta löpardojjorna hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela