Kajsa M Johansson

Bara tänker och lite så

Publicerad 2012-09-03 14:33:32 i

Snacka inte skit! Jag vet att den som sitter och snackar med mig snackar även om mig. Jag är en ärlig människa och vad jag säger är mina åsikter som jag mer än gärna står för. Det är självklart inte lätt att alltid vara snäll och prata gott om alla, vi människor klämmer ur oss en del onödigt och får höra rätt mycket, fast det handlar nog mest om att inte vara mottaglig. Stäng ute snacket och välj att inte kommentera. Var inte mottaglig! Jag säger säkert många dumma saker på en dag även om jag försöker motarbeta det, och jag önskar verkligen att den som hör på inte bryr sig om mina ord. Jag önskar att den bildar sin egna uppfattning och inte bygger fördomar på mina ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela