Kajsa M Johansson

Shine bright like a diamond

Publicerad 2012-10-09 21:17:25 i

Denna tisdag har bestått av ett par otroligt onödiga timmar i skolan, banken så att min älskade kort och dosa funkar nu, gym (hör och häpna), lite plugg, middag med min bästa Mellan och riskettan. På det sistnämnda satt jag mest och åt godis och var glad tills jag nästan somna... Haha killen hade rätt! Körkortsutbildningar är ett riktigt sömnpiller. Men efter vad jag hört är det omöjligt att somna på risktvåan i alla fall;-). Annars så ja, jag tränade idag. Förkyldningen är LÅNGT ifrån över men har aldrig ont i halsen(hostar bara av någon anledning) och sådär så det gick faktiskt asbra! Imorgon är jag och min kompanjon Anahi tillbaka upp på stepbrädan tillsammans. Nej men nu ska jag plugga lite psykologi, prov på torsdag! Förövrigt satte jag MVG på rättskunskapsprovet förra veckan. Såja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela