Kajsa M Johansson

One single day

Publicerad 2012-10-02 17:27:53 i

Imorgon fyller jag år! Det är min födelsedag (blivit mobbad för det ordet hela dagen)! Tjoho! Känns lite konstigt att jag inte kommer vara mamma och pappas (på papperen hehe) längre, kommer vara min egna. Så imorgon ska jag ta ledig och plugga hela dagen (bitch please på din b-day?) till provet på hela RK kursen på torsdag. Ska även ta och köra lunch-stepen med bästa Annelie (jag är sjuk men jag måste fan, bästa som finns i livet) och gå till banken som den stora tjej jag är:-) sen på kvällen ska jag bli lite firad, hihi. Vill även passa på att gratulera min älskade bästa vän Elvira på 18års dagen samt till körkortet! Bästa!!!!!
(Tre parameter i det här inlägget) (fått mån grej för de, gör det hela tiden) (FEM)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela