Kajsa M Johansson

Now and then

Publicerad 2012-10-07 11:58:01 i

Hej på er! Hoppas ni haft en fantastisk helg. Min har vart jättebra. Shopping med mellan, Raw CC och middag på söder med min Rasmus, så underbart! Igår busade vi, jag jobbade, övningsskörde och drog till pershagen och firade Patricia som också fyllde år i onsdags och skrattade massor med min andra halva. Ingen utgång, men nästa helg så ska vi se! Nu ligger jag bara i sängen och förstör min söndag när jag inte går upp, men men. That's what Sunday's for ha? Ska gå upp och äta snart. Kanske plugga lite psykologi innan jag åker till pappa senare och firar mig med lilla släkten och äta lassange, mums! Ska va hos pappa denna vecka och imorse åkte mamma till Rhodos... Lyckliga hon:-( aja vi hörs sen! Hoppas ni får en fantastisk söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela