Kajsa M Johansson

Dregglar...

Publicerad 2012-10-12 13:32:30 i Allmänt,

Lyssnar på Mumford & Sons "nya" Babel samtigt som jag kollar på lite kläder jag vill ha. Är som sagt fortfarande HELT tillfredsställd med min kappa från Cos. Behöver inte en ny jacka på läänge! Haha! Hittar inget jag hellre vill köpa än en Odd Molly kofta i svart och vitt med orange "band" eller vad man ska säga... ååhh jobbigt. Är det värt det? Vad säger ni?
 
Igår fick jag massor av saker gjorda! Pluggade hemma på morgonen, psykologiprov på eftermiddagen vilket gick rätt bra hoppas jag. Har jag gjort bra ifrån mig fram tills på höstlovet ska jag fan belöna mig med att köpa koftan... kanske jag gör ändå haha;-). Åkte till gymmet där magen fick sig en omgång, åkte hem och prata med Rasmus ett tag, duscha i sju år och sen övningskörde jag fram och tillbaka till Järna där vi handlade. Har ju konstaterat att jag har svårt med backning och parkering haha. Sen åt vi soppa och jag skickade in det sista "stora" vi hade att göra. Mitt och Emmas Rättskunskapsprojekt! Jätteskönt att ha det ur vägen. Hoppas på MVG, så att jag får det i hela kursen:-) en rolig kurs dessutom.
Idag sov jag länge länge, åt värsta mega frukosten som jag fortfarande är helt mätt på haha. Nu ska jag plugga lite så jag slipper det resten av veckan. Sen blir det nog en promenad med massa bra musik. Hoppas för övrigt på att slippa snyta ut min hjärna genom näsborrarna. SKITförkyldning.
 
Tonade håret i onsdags hos bästa Becca
 
SÅ nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela