Kajsa M Johansson

Asastor

Publicerad 2012-10-04 15:06:18 i

Hade en väldigt fin dag igår! Var hemma hela dagen och "pluggade" till provet idag. Var nere på banken och sen städade också. På kvällen kom lite släkt, Rasmus, Ida och Sarah. vi åt mat och fika också såklart! Jag fick jättebra presenter, körkortet med riskettan och tvåan 10 lektioner och dataprover av mamma och pappa, pengar, berlocker till mitt armband och presentkort! Är supernöjd:-) av världens bästa pojkvän fick jag två berlocker till mitt armband (en med en ängel i ett hjärta och en jag redan hade, så bytte den mot ett R idag!) och middag+ BILJETT TILL RAW COMEDY CLUB IMORGON!!!! Längtar sååå mycket, åh vad jag älskar honom. Alla presenter va helt underbara, alla är så snälla! Mina bästisar fick blommor av igår, men dom va hemlighetsfulla som fasen så är lite nervös hahaha..
Nu har jag helg, provet gick okej imorse.. Hoppas vg och efter de va jag på körskolan och skrev in mig. Den ligger en minut från mig, så jävla skönt. Nu pluggar jag psykologi till provet nästa vecka och äter frukt (ätit tårta från igår också hihi mums). Hörs senare !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela