Kajsa M Johansson

2 BROKE GIRLS

Publicerad 2012-10-18 21:40:40 i

Kollar på två panka tjejer och äter tuc hihi mums! Struntade i xfiten och sprang ner för ett köttigt benpass istället. Är sjukt mör, men det är skönt. Efter dusch åkte jag till skolan med Ida och åt och så hade vi psykologi där vi slängde ihop en redovisning. Åkte ner till stan och träffade bästa prinsessan över en middag, åh how i love her! Min tjej, gör mig sååå glad. Jaja annars har jag bara bokat upp massor av körlektioner och dregglat på studentmössan. Skönt att ha helg förresten! Imorgon ska jag bara ta det lugnt på dagen vad jag vet, kanske plugga och träna lite, sen på kvällen ska jag träffa mitt gamla tjejgäng! Ska bli såååå kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela