Kajsa M Johansson

You think training sucks? Try losing - Nike

Publicerad 2012-11-14 16:55:07 i

God eftermiddag! Idag föll mörkret vid två.. Vad fan? Snart får den där jävla klockan vända på sig igen haha. Hade i alla fall samhälle där jag börjat få grepp om min rapport tror jag. Sen hade vi kriminologi där vi bara hade föreläsning. Så jag kan ju inte klaga på att jag är urpumpad precis... Sen jag kom hem har jag bara pluggat massa körkortsteori. Köpte en app för 38 kronor haha, brukar inte köpa något sånt! Men den var riktigt bra tycker jag, konstaterade även att min styrka helt klart är skyltar. Många rätt där! Men sen har jag en hel del annat att öva på, som jag inte börjat med än. Och måste ju faktiskt läsa boken också. Jaja... Nu väntar jag på maten som snart är klar och sen ska jag dra iväg för den klassiska onsdagsstepen. Juste ja, på tal om träning. Nämnde ju att jag gick på Body Combat igår, har sån sjuk träningsvärk i skulderbladen eller vad man ska säga. Grymt! Wonderful life

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela