Kajsa M Johansson

Vad har upptagna jag gjort i helgen?

Publicerad 2012-11-18 16:13:41 i

Ha ha... Jätteupptagen! Nej men jag var på biodate med bästisarna i fredags. Så himla bra! Verkligen världens bästa twilight också. Åh! Sen så åkte jag hem och drack te med mamma och Olle och sen somna jag. På lördag morgon körde jag step såklart. Det var så jävla underbart kul, svettigt och bra! Hem, duscha och till jobbet som höll på att ta livet av mig. Sen åkte jag bara hem till mellan och vi åt äppelpaj, pratade och kollade på film. Sen gick jag ner på stan och mötte en jättefull pojkvän, och så gick vi hem och sov! Idag har vi sovit, ätit big breakfast och sen har jag kört bil med pappa! Nu är jag här och vi ska snart äta muuumsi!!! Ska bara plugga kolla solsidan och sova tidigt. Imorgon blir det step och lite gym innan skolan. Bästa:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela