Kajsa M Johansson

Tre bra

Publicerad 2012-11-18 21:24:13 i

Ligger och tänkte sova. Men väntar på besked om hur my husbands match gick och pluggar lite teoriprov, sen så! Och när jag ändå ligger här ränkte klappa mig själv tre gånger på axeln också.

1. Körde skitbra idag!
2. Läste mycket ur svenska boken... Jag kanske inte hinner bli klar, men ett plus är ju att vara en bit in i alla fall.
3. Igår var det så många otrevliga kunder i kassan (tråkigt nog) men jag byggde upp min vägg. Självklart blev jag irriterad för en sekund, men jag kunde se ironin och skratta åt det rätt snabbt

Kommentarer

Postat av: Mor

Publicerad 2012-11-19 15:09:43

Kajsa - du är så bra på att dela med dig av dina tankar för att bli starkare i din självkänsla(bygga upp vägg...) och ditt självförtroende( körde skitbra...)

Sharing is caring!!

Puss och Kram, Love you...<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela