Kajsa M Johansson

Some die young

Publicerad 2012-11-26 13:27:17 i

Hej allihopa! Sitter i köket och lyssnar på "Kajsas mys" och ska plugga till mitt naturprov imorgon. Tog ledigt eftersom jag tycker det känns rätt viktigt att det går i alla fall helt okej för mig på det här provet i och med att det omfattar hela Naturkunskap A ungefär:-) kul va? Så fort jag är klar med det här kan jag lägga den mesta av energin på samhällen... Inte roligt men ack så viktigt. Haha säger man ens så?
Har haft grym helg annars. Hängde med mellan i fredags, tränade såklart step på lördag morgon och därefter var jag bara hemma. Blev utgång på kvällen med härliga tjejer och igår samt början av denna dag har spenderats med pojkvännen min. Vi var och bowla, åt och köpte nya skor åt mig igår! Perfekt:-) måste plugga på riktigt nu haha. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela