Kajsa M Johansson

Partiet

Publicerad 2012-11-27 13:16:01 i

Hej alla söta! Var helt omöjligt att somna igår... Antagligen för att jag drack en celsius så sent som klockan sex. Så låg och kikade på resor istället. Har hittat nytt resmål! Körde i alla fall xfit och det känner ryggen som allra mest idag vill jag lova. Ålade mig upp i skaplig tid imorse, åkte till skolan i ösregn och skrev prov. Gick nog rätt bra faktiskt! Hoppade över en enda fråga bara så det kändes grymt. Sen åkte vi ner och låna böcker till vårt projekt, sen åkte jag hem till mamsen och vi har ätit kyckling och currypasta och pratat en del! Nu sitter jag i sängen och håller på att ladda ner dom Falk-filmer som jag inte sätt än, samt Ted. Älskar ju family guy så jag har hört att detta ska vara något för mig. Annars så slår ju Falk allt. Bästa bästa! Nu ska jag läsa (effektiv som pluggar medan filmerna laddas ner) och ikväll blir det body combat! Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela