Kajsa M Johansson

Le me, just chillin

Publicerad 2012-11-06 18:26:00 i Allmänt,

Hej vänner! Hoppas allt är härligt och bra hemma i era små stugor! Är inne på datorn och skriver för första gången på länge, och såg då att mina 25-35 läsare är riktigt trogna. Kul att se! Hade vart roligt att veta vilka ni är också, haha.
Vaknade imorse och kroppen ville bara inte gå upp. Den ville ligga kvar bredvid den andra halvan. Tog mig upp tillslut efter övervägan av sjukanmälning ett bra tag. Jag var alltså i skolan, åkte runt lite i Shoshos rullstol (hennes och Fannys projektarbete) och skrev av kompisarna på labbraporten, sen åkte jag till gymmet. Sa ju att jag skulle legat kvar... En sak jag måste berätta och är stolt över om idag, var att jag stod i plankan i två minuter (ett avbrott) med såna där TRXband (finns säkert andra märken med haha) som jag hade fötterna i. Ni som inte vet vad det är kan ju googla. Riktigt jobbigt, men sån sjukt bra utmaning när man ser klockan ticka framför sig! Testa på det! Orkade en halv minut förut. Jaja, sen åkte jag till pappas jobb och sen åkte vi hem efter en sväng förbi Elgiganten. Får se vad jag hittar på ikväll, ingenting antagligen eftersom jag är seg. Kanske läsa lite! Eller köra. Det visar sig. Hoppas ni får en fin kväll, själv hoppas jag på god mat haha
Förresten fans, ska börja blogga bättre. Typ varje dag. Lovar:(
 
Cerebral Pares
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela