Kajsa M Johansson

Klapp klapp

Publicerad 2012-11-15 00:00:58 i

Kan verkligen inte sova... Är helt uppe i varv. Kan bero på att jag drack en celsius klockan sju. Hög koffeinhalt blir man stissig av har jag hört haha. Jaja men då kan jag lika gärna blogga er tre grejer som jag gjort bra den senaste.

1. Mitt svenskatal är snart klart. Ska finslipa det. En del av Nationella proven.
2. Jag åt två små kokta ägg med salt istället för macka efter att jag tränat. Hade alla dagar i veckan tagit en macka med leverpastej om jag inte kommit på att ägg är gott, och bättre för mig!
3. Igår bestämde vi (på riktigt) vad vi ska göra i vårt projektarbete. Och fast det blev ett ämne som jag inte ville ha sådär jättemycket så gav jag med mig, bet ihop och tänkte att jag kommer stöta på många situationer i livet där jag inte kommer få bestämma i en grupp. Att få bestämma har vart viktigt för mig sen jag var jätteliten, men jag blir bättre och bättre på att kompromissa tycker jag! Jag ska göra det bästa av vad vi har nu.

Glöm inte bort att göra såhär ibland. Varje dag om ni vill! Jag skriver gärna ner det här, eftersom jag tycker det känns bra. Sen vet ju jag att det nästan bara är mina bekanta som är inne och läser, dom får stå ut med lite självgodhet... eller vad man säger. Annars kan man ju bara ha det för sig själv i huvudet:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela