Kajsa M Johansson

Kickin his balls

Publicerad 2012-11-12 21:48:11 i

Hej allihopa! Hoppas ni hade en superhelg, det hade jag. Skulle som sagt haft en nykter helg men så blev det inte till slut. Föll för grupptrycket och allas gulliga dogeyes, så det var väl klart jag hängde med! När jag ändå druckit ett par glas liksom hehe. Hade i alla fall en SJUKT bra kväll på Amnesia en snabbis och många timmars dans på NYPE. Så kul! Sen fick jag skjuts hem av änglarna. Somnade runt fem och hade en gosseg söndag med farsdagmiddag hos mormor och så gjorde jag en lista med delmål att uppnå, för att tillslut nå belöningen! Aa och sen sov jag hos Rasmus, idag var jag i skolan och kom igång med idéer till min rapport. Nu känns det stabilare. Sen åt jag, träna jag xfit, åt igen, mysde med Rasmus och mamma och sen åt jag och hjärtis kvällsmacka. Haha kan jag sluta va så hungrig!? Nu softar jag och Rasmus i soffan framför fotbollsgalan och sängen lockar en hel del

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela