Kajsa M Johansson

I can change your life

Publicerad 2012-11-08 20:04:34 i

Hej kompisar! Idag sitter jag bara hemma och gosar faktiskt. Var först av allt på sjukhuset där jag nästan nåt mitt mål!:-) snart operation! Har vart i skolan tills tre ungefär, där försökte jag mig på att skriva ett PM till mitt Nationella tal... Haha vilket skämt. Måste bara säga att jag blir så stressad över allt jag ser att jag ska göra inom 43 dagar (alltså innan lovet) och jag som knappt börjat på ett skit! Jag är en sån glidare just nu haha, gör inget i skolan och är totalt oproduktiv på hemmaplan. Sjukt! Aja efter skolan åkte jag ner till stan. Hämtade ut ett paket från fittnessbutiken.se, köpte en liten present till ett födelsedagsbarn och beställde ett nytt kort. Mitt slutade funka igår haha, haft det i tre veckor. Bra Swedbank. Nej nu har jag annat att ta mig an

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela