Kajsa M Johansson

HELLO THERE OVER THERE

Publicerad 2012-11-15 17:03:56 i

Hallå söta! Vad gör ni för något? Jag sitter och väntar på maten hehe. Låter verkligen inte så värst myndig när jag säger så... Men men! Idag har jag bara vart i skolan och äter maaassor med lussebröd, haha not good but damn good. Har haft natur (dö) och svenska (dö). Onsdagar är gamlegubbedagen. Har bara gubbar hela dagen. Vilket jag aldrig har annars... Vilket resulterar i väldigt jävla konservativ inlärning. Blä haha. Sen har jag bara åkt hem och fixat lite med mina körlektioner. Har en imorgon igen, äntligen! Och så har jag städat. Men nu är maten klar och jag ska äta innan jag följer med Elvira och handlar jeans:-) mys! Vilodag idag, så gäller att hålla sig sysselsatt. Blir så rastlös!!!! Men har ju plugg också haha så det är ju ingen risk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela