Kajsa M Johansson

Godnatt ifrån Hölö

Publicerad 2012-11-09 22:55:32 i

Nu går jag till sängs... En fredag. Haha men det känns bra trots allt. Känner att i helgen ska jag ta tag i saker. Jag ska få upp någon slags struktur! Då behöver man sömn, för det första. Idag var vi i skolan ett litet tag, hade psykologi där vi startade upp nytt om socialpsykologi. Åkte till gymmet och fastnade läänge med Cecilia och Johanna som jag träffade där, vi pratade en del om sommaren och då ville jag bara slänga dunisen på Worldclass golv och elda upp den. Jag är skapt för värme... Inte detta:-( aja på gymmet körde jag i alla fall massooor av ben och rumpa så det är mört där nere nu weehooo. Sen jobbade jag med att inventera på pappas jobb. Och imorgon är det jobb 11-18.30 som gäller, sen ska jag fira en 18-åring!! Nykter helg, men det kommer bli superkul ändå. Och det viktigaste är ju faktiskt att hon har kul! Hihi puss och Gos

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela