Kajsa M Johansson

Godmorgon!

Publicerad 2012-11-21 08:13:46 i Allmänt,

Hej. Hoppas allt är bra med er såhär mitt i veckan. Skulle egentligen vara påväg till skolan nu men kände att jag fick ta ledigt från den här första lektionen för att inte behöva stressa ihjäl mig. Så nu sitter jag och håller på med mitt svenska tal jag ska hålla imorgon i Nationella proven i SVB. Hoppas jag får högre betyg än G i alla fall! Nu när jag skippat samhällen och allt haha... men ska till skolan sen i alla fall och efter det ska jag träffa Ebba och hem och plugga igen. Ingen step för stackars mig idag. Igår när jag var ledig pluggade jag bara ett tag och på kvällen var jag ute på långis med Tove och Hanna i en och en halv timme, skönt! Nej nu ska jag fortsätta prenta in mitt tal i hjärnan. PUSS
 
Morgonmys
 
Igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela