Kajsa M Johansson

Fulkörning

Publicerad 2012-11-15 22:58:39 i

Elvira plocka upp mig efter maten och vi åkte ner på stan, handla byxor och tog en kopp fika med morotskaka. En riktig fikadag har jag haft haha! Synd.. Sen så åkte vi och övade lite parkering, placering, backning och dragläge. Sånt man aldrig kan öva nog mycket på liksom! Är hon inte världens bästa? Lånar ut bilen och är lite kriminell med mig dessutom. Men ja, såklart vi körde på ett totalt inhägnat område och väldigt lugnt... Så lite okej är det;-) aa hade bara en allmänt underbart fin afton med mitt lyckopiller. Fy vad vi skrattar och har det bra tillsammans. Alltid glad ett halvt decennium efter att ha vart med henne. Sen när jag kom har jag bara skrivit en del på mitt tal och kollat lite på tv och druckit mer te. Nu är det sleepytime. Men lite sms och körkortsteori hinner jag med! Och imorgon efter skolan har jag körlektion, box med Anahi och twilight med mina bästisar på schemat. Längtaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela