Kajsa M Johansson

Be happy, love life

Publicerad 2012-11-20 12:04:02 i

Hallå allihopa! Ligger och kollar på barnprogram hemma hos Rasmus som just gick till jobbet. Vi har ätit megafrukost (iaf jag haha) och sen har vi bara gosat<3 åkte hit igår, innan det var jag i skolan ett litet tag, åkte hem till hölö och hade "tala care time" så jag duschade länge, rakade benen och hade ansiktsmask och sånt! Skönt. Är så himla dålig på att ta hand om mig själv på det sättet, har nästan aldrig tid haha. Sen åt vi mat och jag körde enda till Gnesta, det gick faktiskt bra. Nej men nu ska jag fortsätta titta på tv, gå ner till Konsum med Rasmus med hans nycklar, åka hem och plugga resten av dagen... Är ledig idag för vi har utvecklingssamtal, men skötsamma jag behövde inte ha något. Ikväll ska jag gå promenad med Hanna och Tove! Bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela