Kajsa M Johansson

And i hope to die

Publicerad 2012-11-01 23:18:50 i

Hej hopp alla glada och ledsna! Har haft en riktigt mysig höstlovsdag. Igår efter jobbet åkte jag och Rasmus hem till oss och dippa grönsaker och kollade på Späck, favoritfilmen för evigt typ! Somnade rätt så tidigt, sov ut idag och åt brakfrukost och mysde i sängen. På eftermiddagen gick vi ut, först var vi uppe och klappa djuren på Torekällberget (vi och alla dagisbarn haha) och sen tog vi oss en promenad på några kilometer. Väl hemma åt vi lunch, sov lite middag i sängen och duschade. Var helt stelfrusen haha! På kvällen har jag vart med bästa Elvis, vi har ätit indiskt och gosat hemma i vår soffa. Bästa dagen med mina bästa hjärtan alltså! Nu ska jag strax gå och lägga mig helt ensam tyvärr och invänta klockan som ringer halv åtta imorgon! Risktvåan/halkbanan står på schemat:-) hoppas den är lika kul som alla säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela