Kajsa M Johansson

Alla som inte dansar

Publicerad 2012-11-13 14:58:29 i

Hej på er! Hoppas allt är fint med er. Jag ligger i soffan och slappar bara efter några timmar i skolan. Tanken var att jag skulle sätta igång med plugg när jag kom hem... Men nu ska jag kolla klart på det här programmet.. Sen så hehe! Ikväll ska jag nog träna body combat för första gången på länge, så det blir nog kul. Annars så ligger jag och funderar på fenomenet med studentklänning, sen kommer jag liksom på att jag kommer ha mindre än hälften kvar på överkroppen när det väl är sådana tider! Så det är ju ingen idé att köpa någon nu, men ändå wehooo. Jaja. Annars så väntar härligheter i helgen. På fredag ska jag och mina vapendragare äntligen på Breaking Dawn - del 2 och käka middag och ha det bra bara. På lördag väntar jobb och utgång! Bästa bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela